Yummie

Jag hittade ett tidsfördriv.
Tatuerade killar! Yum yum. haha.
Har väl egentligen ingen typ av kille, men det finns vissa grejer som jag kan börja dreggla efter. hehe. Tatuerade killar är ett exempel.
Tycker inte om pinnsmala killar. Uäck. Typ datanörds smala. Utan muskler, bara skinn och ben. Usch usch.
Den här killen har rätt typ av kropp ;D höhö. Fast jag är ju inte kräsen ändå. Fast inte skulle jag väl tacka nej om Fredrik blev såhär biff ;)
Dock är hår på skallen också viktigt för mig.
Fredrik har nu börjat tjata om att jag ska raka hans huvud igen. ICKET! Jag gör det fan inte igen, inte än iallafall. Hans hår har precis blivit sådär minimi långt, så jag kan köra in mina fingrar i det och mysa ;D haha. Sen är han fruktansvärt söt i långa pollisar och de där lockarna i nacken ^^
Tror jag ska sätta skottpengar på den som vågar sig på att kapa Fredriks hår ;)
På tal om Fredriks hår. Ikväll ska jag äntligen få pilla i hans hår igen :) 
 
Inte heller dåligt, fast Bingo är annars inte snygg någonstans. ;p
 
Ska nu ta och hämta mig lite kladdkaka. De blir min middag idag.
Som sagt, matlusten är obefintlig. Så jag får passa på att äta det som jag känner möjligtvis kan gå ner. Just nu är det bara massa kakor typ.. och mjölk i mängder.
 
Btw, bilderna snodda från Google.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0