Tralalala....

Dagen har väl inte erbjudit så värst mycket.
Vi tog med oss hundarna och åkte till Granån och hälsade på i brist på annat :) Fredrik satte sig och spelade lite med sin syster och jag tittade på ;p hehe.
Bestämde oss för att äta pizza idag. Emilia och hennes kille Björn kom också med :) For på ICA och handlade lite innan vi åkte hit och fikade lite, sen skjutsade Fredrik hem mupparna till Granån eftersom de åkt med oss till Kalix :)
Annars har kvällen varit lugn.
 
Insett idag att jag verkligen skulle behöva baka. Köpesfika är långt ifrån lika gott som hemmabakat ;) Egentligen borde vi väl sluta trycka i oss godsaker nu när vi blivit så seriösa med träningen ;) haha. Men kan ju vara bra att ha gofika i frysen om man får besök :)
 
Annars har jag varit snusfri i 2 veckor nu. Går finemang! Visst, jag har sug efter snus till och från, men jag klarar det! Går lättare och lättare för varje dag. Hade varit bättre för min del om Fredrik också slutat med skiten, men han vill inte, så då får jag helt acceptera att jag måste dreggla lite när Fredrik öppnar sin snusdosa ;) haha.
 
Börjat finna inspiration till att klickerträna Lotus igen. Får hoppas att det håller i sig den här gången! Hade skitroligt ikväll när vi tränade :)
 
Nu börjar det vara dags att skrubba av sig ansiktet och hoppa i sängen :) Tjao!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0