Söndag

Världsproblem just nu.. Läraren krävde redan tidigare i veckan, när jag var inlagd, att jag måste bestämma VAR och NÄR jag ska göra praktiken som ingår i Sjukvårds kursen.
Ja, de är ju JÄVLIGT lätt att bestämma vart man vill göra den praktiken.. Jag vet helt enkelt inte vad jag ska välja.. För enkelhetens skull funderar jag på att säga att jag tar på samma avdelning, samma period, som den andra som läser kursen har valt. Om det nu finns plats. Blir nog enklast så, helt enkelt..
 
aja. Tänkte fixa mig lite mat innan jag sätter igång och pluggar. Har som sagt en hel del att ta igen. Kör på Sjukvård idag, även om jag har hur mycket som helst att göra i psykologin egentligen. Men jag prioriterar sjukvården idag, så får det bli..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0