rubrik jävel.

Hur fan ska jag orka med allt?
Hur ska jag orka när det hela tiden känns som att jag ska gå i tusen bitar?
Jag försöker verkligen att inte tänka på det som hänt, men det går inte. De är i princip det enda jag kan tänka på.
Jag bryter ihop flera gånger om dagen.
Kan knappt äta.
Vaknar 150 gånger varje natt.
 
Helst skulle jag bara vela lägga mig ner tills jag kommit över den värsta smärtan. Men det går ju inte så länge jag har skolan. Försökt plugga idag, men det går fan inte. Ingenting blir gjort. Jag fattar ingenting.
Tycker så fruktansvärt synd om hundarna också. Jag orkar inte med dem. De får mat, och får gå ut på gården. Men sen är orken borta. Jag orkar inte sitta och klappa, gosa, och allra minst leka med dem..
 
Stackars Fredrik som har ledigvecka nu.. Han kommer ju få gå som på nålar här hemma..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0