Pjuh..

Suttit och pluggat tills typ nyss.. Fatta, pluggat till 4 på morgonen. Hur normalt är det?
Aja. Får hoppas på att jag inte sover bort hela dagen imorgon. Har en massa som måste göras..
 
Denna smärta.. Känns på ett sätt bra att jag fått lära mig om dessa faser i skolan.. Jag är väl i reaktionsfasen nu, lär nog ta ett tag till innan jag kan börja bearbeta allt som hänt..
Det gör så förbannat jävla ont. Psykiskt.
Värsta tiden idag var när jag kollade i kalendern på morgonen och såg det jag i frustration struckit över det som stod där. Japp, idag skulle jag egentligen varit på ultraljud..
När jag såg de i kalendern så ville jag bara vända på klacken och gå och gräva ner mig i sängen igen.
Var i ca vecka 7..
Flera som tycker att jag överdriver, var ju inte långt gången direkt. Men jag mår asdåligt.
Jag vill inte gå in på allt det här för mycket.. Det känns för privat.
Men.. Obefintlig mens, läkarbesök, tabletter för att få igång mensen och då åka på humörsvängningar från helvetet.
Mitt maskineri har helt enkelt inte velat fungera efter att jag slutade med p-piller.
Aldrig mer att jag trycker i mig sådan skit.
Orkar fan inte gråta mer. Men det kommer, vare sig jag vill det eller inte.
Jag är sååå trött. Vill inget hellre än att ligga i sängen hela dagarna. Spelar ingen roll hur mycket, lite eller lagom jag sover, är lika trött ändå.
Känner mig totalt värdelös. Känns som att jag inte duger till något. Kan inte komma på något jag är bra på.
Känner mig så maktlös..
Tycker så synd om Fredrik som måste stå ut med mig.. Stå ut med mina gråtattacker, som ibland kommer flera gånger om dagen.. Stå ut med att jag minst en gång om dagen säger att jag har god lust att kasta in handduken och ge upp.
 
Ska väl bege mig mot sängen och försöka sova..
Har fullt upp hela tiden.. Helst av allt hade jag bara velat ligga ner och göra ingenting till den värsta smärtan gått över.. Men det har jag inte tid med, snart ska jag ju ut på praktik dessutom.. Fyfan.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0