Piercing fundering..


Snart dags för sängen för min del. Blev bara fast på Gaddad.se som vanligt ;p
Denna gång var det inte tatueringar jag spanade på, utan piercings.
Är väldigt sugen på en piercing. Har dock en väldigt beslutsångest och vet inte vart jag ska börja.. Saknar fortfarande den jag hade i nästan för flera år sedan :(
Nu är jag svinigt sugen på en vertical labret! Dock så tvekar jag lite med tanke på ärret som blir när man tar bort den.. De kanske försvinner efter ett tag? Faaan. De är ju så äckligt snyggt!
 

Verkar som att det kan bli ett sådant hål.. Men det kanske är något jag kan leva med om jag i framtiden plockat ut den? ;p hmmm..
 
Så förbaskat snyggt!
 
Eller ska man köra på "vanlig"?
 
 
Åååh jag kan inte bestämma mig...
Men är så jävla sugen på den verticala! Meee want!
Hur fasen ska jag göra?!
Samtidigt tror jag det är bättre med en "vanlig", då mitt läkkött är som det är.. Om jag gör en vertical bestämmer sig väl min kropp för att stöta ut den?
Jag skulle vela ha en liten ful jävel som sitter på min axel och bestämmer åt mig vad som ska göras och inte, vad som gör mig lyckligast!
 
 
 

 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0