Onsdag

Lyckat. Vaknar hyffsat tidigt för att hinna plugga allt idag.. Lyckas jag? Nej.
Ångesten och sorgen sköljde över mig efter frukosten. Har bara kunnat sitta och stirra rakt fram, tills nyss. Nu har jag börjat fungera lite igen, men tankarna vill åt ett annat håll..
Nu har det gått en vecka sedan operationen, så länge som läkaren ville att jag skulle vänta med träningen. Idag blir det ett besök på Nova, det är ett som är säkert! Blir väl inget mördarpass direkt, men ett lugnt pass är bättre än ingenting! Har längtat, för de senaste gångerna jag varit där, innan allt detta hände, då mådde jag så bra efter ett träningspass. Vill må bra igen.
 
Wiie. Fick precis reda på att jag fått praktik på Vårdcentralen i Kalix :) Nu återstår det bara att på något sätta hitta ett telefonnummer till kvinnan som läraren ville att jag skulle kontakta.. Smart att be mig kontakta någon och inte lämna några kontaktuppgifter.. Aja. Allt för med sig problem, mer eller mindre.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0