Onsdag

I den här takten kommer jag kunna göra ett EKG i sömnen innan praktiken är slut! Vart sladdarna ska vara sitter ganska hårt i huvudet nu, bara elektrodplattorna eller vad fasen de nu heter som jag måste lära mig att räkna ut vart man ska börja :) Sen är de ju den där datorn, men snart sitter de! Kanske sätter full pott imorgon? ;)
På fredag ska jag sticka själv för första gången! Min handledare sa att jag kommer få sticka när det kommer in en patient med bra vener. Hoh hoh. Vi ska dessutom sitta på labb hela den dagen, så kanske blir en del stickande då? Känner mig sjukt nervös över det! JAG? Sticka in en nål i någon annans arm? Men det kommer nog gå fint, jag har en bra handledare som pushar på och finns där om jag blir osäker :)
Känns också som att jag ska skita på mig varje gång dem ber mig hämta en patient! haha. Men min panik blir bättre och bättre för varje dag :)
 
Nu är det duschen som gäller. Sen raka vägen i säng!
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0