Måndag

Skönt, börjar komma ikapp med skolarbetena nu! Jag har verkligen kämpat och stressat, knappt kunnat sova osv, så detta känns verkligen bra!
Var idag och tog igen de gångerna jag missat redovisningarna i Psykologi B. Blev klar med alla förutom sista arbetsområdet. Ska börja skriva på det i veckan.
Hade egentligen tänkt städa och plugga typ hela eftermiddagen och en del av kvällen, men det blev att jag åkte och hälsade på Gabbi och gullungarna :) Blev där väldigt mycket längre än jag tänkt, men när man har mycket att prata om så har man :p hehe. Lille Jonathan förlängde då mitt liv med några år med sitt urgulliga leende :) När han tittade på mig och gav mig ett stort, tandlöst leende kunde jag inte göra annat än att skratta :) hehe. Elias var lika charmig som vanligt också ;D De där ungarna kan verkligen göra en glad :) Det behövs just nu :)
 
Imorgon är det plugg som gäller, annars kommer det gå illa på onsdag när det är redovisning i Sjukvård som gäller ;p
Snart sängen för min del. "Jag ska bara..."
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0