Måndag

Idag blev det "tidig" uppstigning. Hann aldrig igår göra matlådor åt Fredrik, så fick stiga upp lite tidigare idag för att göra lite mat åt honom. Han protesterade och sa att han denna vecka kunde äta i matsalen, även om de är snordyrt. Men jag vill ju så klart att han sparar in så mycket pengar han kan genom matlådor osv..
 
Stackars Fredrik har nu en till person som han går och är orolig över..
Det skulle tydligen inte räcka med mig, som blivit ett riktigt monster som pendlar mellan glad, skitförbannad och ledsen hela dagarna. Fast nu börjar det bli mer och mer den glada Sandra igen. Utbrotten kommer inte lika ofta tycker åtminståne jag.
Fredrik hann inte mer än åka iväg så ringde han mig för att berätta vad som hänt.. Ingen allvarlig olycka eller så. Vad de är vill jag inte gå in på, men jag hörde på Fredriks röst att han är orolig för vad som kommer att hända nu.
Har blivit för mycket för honom nu på senaste tiden.. Vill inte att han ska behöva bli dålig nu också för att han ska gå omkring och oroa sig hela tiden..
Jag håller tummarna för att de inte är något allvarligt iallafall..
 
Denna vecka kommer jag bara kunna sitta hemma. Go-mercan mår inte riktigt bra så jag vill inte köra med den :( Så den får stå tills Fredrik kommer hem igen och kan försöka laga skiten. Vi vet inte riktigt vad som är fel med den, och har inte hunnit fixa något under helgen heller. 
På fredag ska jag ju skriva prov, så då blir det en liten nostalgitripp, blir att ta bussen in till Kalix och sedan få sitta och muttra för att jag måste vänta på bussen hem ;) hehe.
Nu har jag äntligen tid för frukost, så det ska jag ta och fixa fram nu. kurr kurr i magen.
 
Lotus hade en skön sovstil för en stund sedan ;) Han vet hur han ska göra för att få mig att skratta! ;) <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0