Lördag

Inatt blev det ännu mer kläder som klickades hem. Stickade långtröjor. Mysigt! Brukar ha otur när jag beställer kläder, så jag hoppas verkligen att allt passar och att jag inte behöver skicka tillbaka något..
Kom mig inte i säng förrän efter 4-tiden, så jag har sovit ganska så länge idag. Blev uppe sent för att jag håller på och fixar ihop en skiss till en tatuering. Efter våran olycka i veckan har jag funderat på en tatuering som symboliserar det. Kanske kan hjälpa mig att komma över det. Det är lite små ändringar jag vill göra, så jag ska sitta och skissa här hemma och se om det blir bra. Skulle egentligen inte ens behöva göra det själv, Barsken gör det där så bra själv. hehe.
Ska nog i veckan höra när Barsken har några tider..
 
Idag ska jag försöka rycka upp mig lite och få saker och ting gjorda..
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0