Kväll

Lite plugg har blivit gjort idag. Inte mycket, men det är iallafall något. Har haft så förbannat ont i armen :S Sen har jag varit extra trött idag också. Måste vara detta äckliga pissväder som gör en så här trött. Skyller åtminståne på det.
Tänkte ta mig en promenad idag, men eftersom jag inte äger vattentäta kläder och är gjord av socker, så valde jag att stanna inne. Inte ens pojkarna har velat vara ute i detta regn :/ Fort ut och pissa och sen har de sprungit upp på bron igen :D haha.
 
Ska nu ta och stänga ner datorn och fixa mig lite kvällsfika :)
Blir att mysa ner mig med en kopp te och smörgås och ett avsnitt SoA ;) Vill inte riktigt slita mig, inte så att jag är fast i serien i sig, men Jax är ju så förbaskat snygg! haha.
Så det blir att mysa i soffan då tills Fredrik ringer när han slutat jobba :) Ska lägga fram ett nytt förslag åt honom ;) Men tror han fortfarande kommer protestera och säga nej.. Den lille räven ;)
 
<3
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0