Klar

Nejdå, det var inte jag som var korkad angående tiden idag för återläsningen. Tydligen var det många som skulle komma och då behövde återläsningen starta tidigare. Ingen hade en tanke på att höra av sig till mig och berätta detta..
Aja. Inte mitt problem. Kan ju inte direkt ligga på telefon flera gånger om dagen för att höra så att allt fortfarande är enligt planeringen.
men men.
Blev nyss klar med dagens arbetsområde i Sjukvård. Skönt! Nu kan jag ligga och slappna av ikväll. (inbillar jag mig, kommer sitta som på nålar hela kvällen ändå).
 
Vill att Fredrik ska komma hem snart. Orkar inte börja med någon middag förrän han kommit hem.
Igår blev det ingen träning pga mitt humör. Bröt ihop. Tur att jag hade Fredrik, han kom och la sig bredvid mig i soffan och kramades och klappade på mig tills jag lugnat ner mig <3
Såå ikväll har jag bestämt att vi ska dit :) Ser fram emot att få röra på fläsket :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0