Håhåjaja.

Har precis insett att jag aldrig kommer att bli klar med alla uppgifter till på fredag. Icket. Det går bara inte.
Är redan under en jävla press, så om jag ska ta mig ur detta levande så kan jag inte sätta all min tid på plugg. Jag måste få sova, äta, och göra lite andra saker ibland. Det går inte att bara sitta och plugga, plugga och plugga, inte för mig iallafall, jag bränner ut mig själv för fort.
En sak i taget, typ. Har bestämt att jag ska satsa på att plugga till Sjukvårdsprovet som är på fredag, och skriva på fördjupningen i psykologi, sen ska jag försöka läsa i boken också mellan varven. Den är "uppsatsen" i sjukvård får fan vänta tills jag har mer tid. Men vill ha den bortgjord innan nästa kurs börjar. Vilket kanske är på måndag? Måste kolla upp de där..
 
Sjukt hur jävla trött jag är. Har bara varit vaken i 10 timmar, men känns som att jag varit vaken sen 6 på morgonen eller något..
Ska ta och fixa lite kvällfika och ett avsnitt SoA innan jag ringer Fredrik och hoppar i säng. Allt blir bara fel om jag fortsätter vara vaken och är i detta tillstånd :p
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0