Fredag

 
Oohja! Jag försov mig, missade bussen och tog mig inte till skolan!
Duktig idiot!
Försökte fara iväg med bilen, men den skrek så förbannat så jag vågade inte köra iväg med den.. Tur att Fredrik kommer hem snart, då kan jag ta Goffis :) Fredrik får då allt se till att kombin spinner som en katt igen innan han åker upp till Gällivare ;)
 
Vad har jag gjort idag då?
Inte mycket.
Mest suttit och nördat SoA. Ja, jag har blivit beroende!
Varit ute på en härlig promenad med mina pojkar också :)
Annars har jag inte gjort så mycket mer än det. Jo jag har lagt lite pussel också ;p men det går ju som det går - inte framåt iallafall.. Känns som att jag aldrig kommer bli klar med det där pusslet!
Aja. Har inte orkat plugga idag, varit hela slut i huvudet..
 
Här på kvällen har jag legat på köksgolvet med mina två hjärtan och myst :) Legat och kramats med Lotus lite, hur mysigt som helst :)
Vad skulle jag gjort utan mina fyrbenta hårbollar?
Älskar dem så mycket <3
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0