....................

Allt är bara skit. Skit, skit, skit, skit.
Har pluggat i flera timmar, men kommer ingen vart. Fattar ingenting. Duger inte till någonting. Totalt jävla hjärndöd och värdelös.
Psykologi böckerna kastade jag långt åt helvete och Fredrik har plockat upp dem efter mig. Detta går fan inte.
Imorgon blir det att diskutera med läraren. Vill hon inte försöka hjälpa mig och hitta en lösning, då är det väl bara att hoppa av då. Jag klarar fan inte av det här.
Rubbade jävla frågor, inga jävla svar, inte ens på nätet. Då är det fan inte på gymnasienivå. Hur FAN är det tänkt att man ska lära sig något om det inte finns några svar att hitta?!
 
är så förbannad just nu, så har god lust att kasta allt i min närhet, ta sönder saker. Länge sedan jag var så här jävla arg.
Vattnet är åt helvete fortfarande. Nu kan man åtminståne spola på toaletten, men duscha är bara att glömma, vattnet är typ svart.
Jag är trött, jag är hungrig, jag är ledsen och jag är jävligt *piiip*.
Sova kan jag inte göra än, jag ska fanemej på gymmet först.
Äta vill jag inte. Allt är blä i mina ögon nu.
Resten av mina problem kan jag inte lösa, de är psykiska problem och de sitter fast.
Kanske börjar vara dags att fara in på psyket, bli inspärrad. Skulle vara jävligt skönt.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0