Kväll

jag ger upp för idag.
Är en sådan där kväll då allt bara är skit.
En sak jag inte förstår.. Hur kan en människa vara överallt men samtidigt ingenstans?
Hur kan samma människa vara så ogillad från flera håll, men ändå vara så förbaskat omtyckt av de flesta och bara säga bra saker om denna person? 
Bra på att slicka röv kanske?
Ja, jag vet då inte.
Känner mig jävligt inlåst pga detta.
Det liv jag vill leva, det kan jag tydligen inte få leva här i Kalix.. Känns jävligt tråkigt faktiskt, när jag ändå trivs här.. Fredrik sa ikväll på telefon att vi kanske får ta och flytta till Happis så att jag inte är lika inlåst.
Var tvungen att fråga om han slagit i huvudet. Han vet mycket väl om att jag ALDRIG kommer packa mina grejer för att flytta till Happis. Näver bäver. Som sagt, jag tar hellre livet av mig. Punkt.
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0