Tisdag

Vad har hänt idag då?
Inte mycket. Tvättat, eftersom Sickan fick för sig att kissa i hundarnas bädd igår kväll, precis efter att jag rensat kattlådan. Inte första gången det händer, att han kissar på golvet eller någon annanstans medans jag rensar kattlådan.. Hoppas han lägger av med det beteendet när han blivit kastrerad. Vill inte ha en till katt som kissar inomhus.
Skickat in två arbetsområden, annars inte blivit något vettigt gjort med skolarbete. Tänkte väl försöka mig på Lindrande vård snart. Funderar på om jag ska steka lite plättar först ;p
Var ute på en promenad med pojkarna idag :) Felix fick dock stanna hemma, han har fortfarande så pass mycket slem i halsen att jag inte vill att han anstränger sig. Tror Felix kommer få vara hemma resten av veckan åtminståne.
Tror fan inte det är kennelhosta. Felix hade bara oturen att dra på sig en luftrörskatarr precis nu. Men det är ju svårt att veta..
 
Nä, har nog inget mer vettigt på hjärtat för tillfället.
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0