Söndag

Felix är fortfarande dålig :( Tempen har åtminståne gått ner, så det är ju en positiv sak. Får se hur det ser ut ikväll. Han är väldigt rosslig och tjock i halsen än.. Men jag hoppas på att han klarar sig till imorgon, är ju inte akut så tycker det är en onödig kostnad att börja dra ut en veterinär, enda som händer är ju att han går ner i vikt, och det finns ju att ta av på honom så det är ingen fara än så länge.
 
Ska väl ta och fixa mig lite frukost. Vi vaknade för typ en timme sedan typ. Hundarna har fått mat och fått vara ute. Eller ja, Felix ville så klart inte äta. Han vänder bara bort huvudet.
 
Tänkte försöka plugga idag. Måste verkligen!
Blir en dusch också här på någon timma, färgade håret igår och som vanligt är det äckligt dagen efter en färgning. Får aldrig ut allt från håret.. Fruktansvärt dålig dusch. På tal om hår ska jag ta och boka tid till frisör imorgon, orkar inte med det här håret längre. Nu blir det ordentligt med tjop tjop! Page kanske? ;) Nää, så långt ska jag inte gå.
 
Ikväll är det ju dags för mig och Fredrik att gå på Breaking Dawn part 2 :) Ser fram emot det!
Hoppas att dem inte är så länge uppe på taket idag, hade tänkt hinna bjuda gubben på en kebabtallrik innan bion :) För min del är det pizza som gäller. Kan inte äta kebab sen några år tillbaka, mår illa bara vid tanken :( åååh, jag som älskade det tidigare!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0