Onsdag

Var och gjorde Etikprovet idag. Gick inge vidare. Aja.
For sedan och gjorde ombesiktning på mercan. Fredrik fick ju en tvåa på en fjäder och toningen på framrutorna när han var och besiktade den. Jävla surkukar på det där stället alltså. Väldigt dåligt att två anställda börjar öppna käften åt en ensam kund. Riktigt dålig stil.
Inte min bil = inte mitt ansvar att biljäveln är 100% laglig. Skiter fullständigt i om böterna hamnar på mig, Fredrik får ju ändå betala dem böterna om det skulle bli några, eftersom det är han som håller på och sätter sådana saker på bilen, som JAG oftast kör.
Fattar dessutom inte varför gubben skulle börja kolla lysena på bilen. Det var ju trots allt en OMBESIKTNING. De skulle bara kolla fjädern och att toningen var borta. Ändå så går idioten och kollar lysena. Fick även bli förbannad när puckot inte förstod att rutan inte gick att hissa ner. Klistret var ju kvar på rutan liksom, lätt att få ner den då.. Fredrik blev också förbannad, håller man på som besiktningspuckot gjorde, då kan ju motorn till elhissen gå sönder.
Ojoj. Jävla cykelverkstad det där.
 
Ska dammsuga och sen sätta mig och sticka ett tag innan jag hoppar i säng. Lite sent att dammsuga kanske, men jag har inte haft någon energi under dagen..
 
Mina fina älsklingar <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0