Tattoo

Var till Barsken idag med Emilia.
Vilket sug jag fick på att tatuera mig på nytt! Barsken är ju som vanligt taggad på att köra, så jag skulle maila in vad jag vill ha och så fixar han en tid.
Ett problem, jag kan inte bestämma mig för vad jag vill ha! Har flera idéer på tatueringar som jag vill ha, så jag har ingen aning om vilken av dem jag ska börja med.
Samma sak hela tiden ;p Var lättare med den första, den hade jag bestämt mig för att jag skulle ha redan flera år tidigare, sen så behövde jag inte göra så mycket mer än att fixa inspirationsbilder åt Mika, sen när det var dags så skissade han ju på fri hand.. Så enkelt! ;p haha.

Jag vill ha så mycket, vart fan ska jag börja liksom?!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0