Fredag

Jag hade sett fram emot min lediga helg innan monster veckan börjar..
Hade precis slutat jobba och endast hunnit ner på OK med Fredrik så ringer telefonen och blir frågad om jag vill jobba imorgon.. Delad tur..
Kändes inte ok att behöva säga att jag verkligen inte har tid under dagen, vi ska börja med huset! Men fick åtminståne kvällen. Har haft känningar i samvetet, men jag är ingen maskin och klarar av att jobba flera timmar och sen hjälpa till med huset under de få timmar jag blir hemma, där emellan ska jag hinna laga mat osv..
Men men.. Jag hoppas på att dem hittat någon annan som kunde ta 7-12 passet!
 
Nåjåå.
Efter jobbet for jag och Fredrik runt i Kalix och shoppade lite smått :) Köpte mig ett par nya Crocs :) Mina foppisar från Skopunkten har börjat göra sitt, och kände att jag behövde ett par av lite bättre kvalite´ :)
Blev en mjukglass på 11:ans också :)
 
Nä. är upptagen med att se film så kommer inte på något vettigt att skriva.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0