Zumba

Jag fick nog! Orkade inte ligga och slöa i soffan.
Gick in på youtube och kollade upp några nybörjar lektioner i Zumba. Flyttade på vardagsrumsbordet, drog ner persiennen och körde på.
Blev faktiskt piggare när jag kört klart! Och fruktansvärt svettig!
Var väldigt svårt att hänga med, då jag har noll taktkänsla när det gäller dans. Hade väldigt svårt att hänga med, men gjorde mitt bästa! Fick skratta åt mig själv, kan bara föreställa mig hur jävla dum jag såg ut! haha.
Dock är vårat vardagsrum alldeles för litet, råkade skrapa hälarna i soffan flera gånger och ibland råkade jag slå tårna i tv-bänken.. Sen när man skulle gå från sida till sida hade jag inte heller så stor plats att röra mig på.. Men jag försökte göra det bästa av situationen :)

Ville testa på och se vad som väntar mig när jag och Josse börjar träna ;) haha.
Kommer bli väldigt kämpigt!
Jag hoppas mina knän håller! Känner nu att mina knän hettar, så nu kan jag bara vänta och se ifall knäna sväller upp. Hoppas, hoppas, hoppas att de inte sväller upp!!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0