Zumba ;)

Första Zumba passet är nu gjort!
Efter några om och men, panik och nervositet, så kunde jag faktiskt tycka att det var lite roligt ;) haha.
Får se om man åker på någon träningsvärk, känner mig inte så trött i kroppen nå mera.. Vågade inte köra fullt ut under passet, jag är ju lite som jag är ;p hehe. Kanske vågar köra hårdare nästa vecka?

Har lite ångest över att jag inte pluggat igår eller idag. Imorgon blir det att plugga stenhårt och få klart alla frågor, sedan måste jag plugga på frågorna i helgen.. Som de är nu så borde jag inte göra annat än att plugga om jag ska lyckas bli godkänd..


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Zumba som är så kul! :)

2012-01-19 @ 10:46:55
URL: http://beatriiicej.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0