Måndag

Mensvärk från helvetet. Magen är alldeles svullen och det känns som att en ailien ska gräva sig ut när som helst.

Börjar sakta men säkert förstå varför folk säger att Medicinsk grundkurs är jobbig. Mycket saker man ska lära sig på kort tid.
Det handlar inte om att de inte är intressant, för de är det! Finner denna kurs väldigt intressant och lärorik! MEN, att lära sig de angivna arbetsområdena på en vecka, det klarar jag inte av. Plugga mer, javisst, men då kommer jag absolut inte ha någon fritid, vilket min stressade själ inte klarar av.

Har gjort hela min "att göra" lista idag! Förstå vad nöjd jag känner mig med mig själv! Den innehöll bland annat plugg, hämta in massa ved, promenera med pojkarna, gjort lite hemma träning, haft igång en tvätt osv osv. Eller nej, en sak har jag inte gjort - dammsugit.
Pluggandet tog för lång tid helt enkelt. Får överleva med hundhår på golvet till imorgon.

Nu ska jag ringa min gubbe, om han inte redan har somnat. Sedan är det en dusch innan läggdags för min del. Känner mig inte alls taggad över att fara till skolan imorgon. Kommer inte klara denna muntliga del heller. *suck*

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0