Fredag

Denna dag är "att göra-listan" ovanligt lång, och det går väldigt sakta att beta av den.. Gillar inte alls så här långa listor, men så blir det när man måste skjuta upp allt som har med hemmet att göra om jag ska lyckas bli godkänd i den här kursen, vilket verkar vara omöjligt.
Jag satt i 4 timmar igår och höll på med frågorna, och jag är ännu inte klar.. Kommer gå åt helvete i den här kursen helt enkelt. Omöjligt för min del att lära mig allt de där på en vecka.

Jag och Fredrik har fått en dille på köttfärsbiffar, så idag ska vi och handla och så ska vi göra ett stort lass med biffar! ;) nom nom nom!
Ska även baka lite, mamma och syskonen kommer hit imorgon :)

Nej. ska nu ta och förbereda mig inför att åka till Kalix. Ser ut som ett jävla slusk i mitt smutsiga hår, men har inte tid att duscha innan vi åker. Hoppas verkligen att jag får tid att ta en liten dusch ikväll..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0