2011

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Har jag säkert gjort, men kommer inte på något för tillfället ;p

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nope. Tänkte väl sluta snusa? Det gick väl inte så bra, men har minskat på snusandet en del de senaste veckorna :)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Yepp! och snart är det dags för nästa! :)

4. Dog någon som stod dig nära?

Nej. Eller ja, på sätt och vis.

5. Vilka länder besökte du?

Finland, men känns dumt att räkna in Finland när det ligger så nära ;p

6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
Saknar och saknar. Finns väl en del saker som jag skulle vela ha, men inget måste :)

7. Vilket/vilka datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?

Studenten.

9. Största misstaget?
Kan inte komma på något just nu.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Har faktiskt varit sjuk ovanligt lite 2011. Hade en period då jag var sjuk i några veckor, men annars så har jag klarat mig ovanligt bra! Brukar annars vara sjuk titt som tätt.
Skadat mig? Hmm.. Är väl alltid skadad på ett eller annat sätt ;)

11. Bästa köpet?

Har en hel del bra köp :) Mest små saker som jag är väldigt nöjd med :)
Läderkoppel åt Lotus.
Digitalkameran.
Köksön osv ;)

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Olika saker. Mest pengar har nog gått åt till köksrenoveringen, och mer kommer det bli.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Studenten. Trodde jag skulle slippa skolan, men icket! Började min uska utbildning efter bara några få månader.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?

Flera Marilyn Manson låtar :) Hade en liten mapp som jag lyssnade på om och om igen när jag åkte till och från jobbet i somras :) Blev en hel del varv på den mappen eftersom jag åkte till Happis när jag skulle jobba :)

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Vette fasen.. Jag var gladare och ledsnare i perioder.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Umgåtts mer med mina syskon.
Åkt och hälsat på min mommo lite oftare.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Stressat mindre. Men inte lätt när man kommit in i den cirkeln.
Inte hållt på och fundera uti samma saker om och om igen.

18. Hur tillbringade du julen?
På morgonen for jag till ishallen i Kalix och såg på när Fredrik, Simon och Simons kompis åkte skridskor :)
Åkte sedan till Happis för att fira jul hemma hos mamma.
Till kvällen åkte jag hem och myste på med Fredrik :)

19. Blev du kär i år?
Nope :) Var redan kär :)

20. Hur många one night stands?
Noll :)

21. Favoritprogram på TV?

Ser nästan aldrig på TV. Men hittade mig en till favoritserie och det var Gossip Girl :) 

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej, det tror jag inte?

23. Bästa boken du läste i år?
Hmm. Ingen aning, kommer inte ens ihåg vad jag läst för böcker?
2011 var ett väldigt dåligt bokår för mig.

24. Största musikaliska upptäckten?
Var det början på 2011 som jag insåg hur bra Manson egentligen är? Eller var det 2010?!
Ingen aning.. Men jag älskar Manson, grym musik!

25. Något du önskade dig och fick?
Hmm.. Till jul fick jag mycket som jag önskat mig :)
Hade länge velat ha en ny dator, men inte haft råd att köpa en, och fick sedan en av Fredrik! :) Hade egentligen förbjudit Fredrik att köpa en, men han var mer envis än mig den här gången!

26. Något du önskade dig men inte fick?
Mhm. Kämpar fortfarande för att få det, skam den som ger sig!

27. Årets bästa film?

Breaking dawn, helt klart!

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?

Kommer inte riktigt ihåg. Det enda jag minns just nu är att det var förjävligt att köra till skolan den dagen. Ronja hade sovit över och åkte med mig till skolan, höll på att fronta med en lastbil pga dåligt skottad väg!

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Oohja! Det finns en sak.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Mer bekväm och lat.

31. Vad fick dig att må bra?
Fredrik, familjen. Började även må bättre när jag började fara ut mer för att umgås :) Man mår inte så bra av att bara sitta hemma. 

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Haha! Kändis och kändis, men Simon Danielsson ;) höhö.

33. Vem saknade du?
Wille..

34. De bästa nya människorna du träffade?

Tror inte jag träffat några nya människor som man kan kalla "bästa" :p haha.

35. Planer för 2012?
Försöka stressa mindre.
Spara pengar och försöka ta mig utomlands med Fredrik :)
Har några andra planer men de håller jag hemliga.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0