1 januari

Den första januari, ett nytt år.
Det blev väldigt mycket skratt under kvällen. Orkade inte ta med mig min kamera, men började verkligen ångra mig när jag satt där! Aja. Blev en ganska tidig kväll för våran del. Drack heller inte mycket, så de är verkligen skönt att slippa vara bakis idag :) Alkohol är inte riktigt min grej längre.

Har väl inte direkt några nyårs löften. De är ingen idé för mig att försöka mig på några löften, för jag kan ändå inte hålla dem.
De enda jag tänkt, som vanligt, är att försöka röra på mig mer, minska på onyttigheterna, äta bättre och mer regelbundet, ta hand om mig själv bättre helt enkelt.
Köra lite hårdare när det gäller utbildningen.
Börja lägga mig i tid och vakna tidigare, de funkar inte att sova så mycket som jag gör.
Har väl tänkt lite annat, men det håller jag för mig själv.

Idag har vi mest tagit det lugnt.
Var och hämtade in ved direkt jag vaknade medans Fredrik diskade upp efter oss, vi diskade aldrig igår efter matlagningen eftersom vi skulle spara varmvatten så Fredrik kunde duscha.
Annars mest suttit i soffan och sett på lite Prison Break.
Nu är jag ensam, Fredrik åkte iväg till gve för ett tag sedan. Sitter och ser lite Unga mödrar och hoppas på att tröttheten håller i sig så jag kan somna om några timmar.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0