Torsdag

För mycket i mitt huvud som snurrar runt.. Hade totalt glömt bort att kolla upp när nästa kurs börjar, gått omkring i min lilla bubbla här hemma i flera dagar och inte haft en enda tanke på plugg. Fick tag i en lärare och fick veta att den börjat i måndags.. Som tur var gjorde det inte så mycket, åkte in till Kalix i morse och hämtade studiematerialet så jag kan ta igen det i helgen.

Annars så.. Huh. Är jävligt besviken.
Sitter och stör mig på det hela tiden. Måste få ut de ur skallen, de är inte värt min tid eller mitt psyke.
Får skylla mig själv helt enkelt. Jag lär mig förhoppningsvis någongång. Fyfan.

Aja. Snart är det sängen som gäller. Ska försöka stiga upp i tid imorgon så jag kan ringa ett samtal. En annan sak som gör mig helt galen som jag vill få hjälp med NU! helst för länge sedan..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0