Söndag

Vädret i helgen har ju varit allt annat än bra. Fredagen var ju fin, men resten av dagarna har ju varit hemska.
Fredrik trotsar och vägrar byta till sommardäck än. Inte den här veckan åtminståne. Får se hur det blir till helgen. När det snöar som det nu har gjort är det inte alls roligt att köra med sommardäck.

Aja.

Fredrik var snäll och förde över pengar åt mig, så till veckan ska jag och hämta ut biljetterna till Takida! :)
Var verkligen bitter över att det såg mörkt ut på den punkten.. Men nu så! :) Vill ju verkligen passa på nu när det händer något på de här stället! :)
Fast i och för sig så är inte Takida viktigt för mig, hade varit värre om det var typ Marilyn Manson eller Metallica. Då hade jag sålt min själ till djävulen om de så hade behövts! :D haha.

Var tidigare idag och åt mat hos Fredriks mormor och morfar :) Kroppkakor :) Fredriks mormor kan verkligen göra god mat! :) Blev mätt ganska fort, den första slank ner ganska fort, men den andra gick väldigt segt ner! haha. Verkar som att min minskning av mat portioner börjat ge resultat :)

Men men.. Ska ta och värma mig lite chili con carne. Var så tidigt idag som vi åt hos Tage och Laila, så är nu ashungrig igen..
Chili con carne och Big brother - Mys!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0