Måndag

Var på en mindre rolig sak i morse, men fick ett lugnande besked, så nu är det bara att vänta och se vad som händer. Fick i alla fall höra att jag borde försöka gå ner några kilon, så får se om jag lyckas ändra min livstil lite mer och börja motionera mera. 
Trodde att jag inte skulle hinna till skolan, men allt gick så fort, så jag hann till och med prata med mamma på telefon ett tag :)
Fick studiematerialet på skolan, sen var de inge mer med det. Fick åka hem nästan direkt.

Här hemma har det inte blivit så mycket. Tagit in soptunnorna på gården, gått igenom reklamen och hämtat in mer snö som ska få smälta.. Blir bra vatten till att spola i toan med.. 

Aja. Ska ta det lugnt ett litet tag innan jag sätter igång och pluggar.

 


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0