Fredag

Idag har jag betalat mina räkningar. Skönt att ha det bortgjort! Bara en månad kvar till nästa gång ;p hehe.
Ska senare åka iväg till Happis och stor handla :) Vill ha allt bortgjort så fort som möjligt. Är inte alls roligt att se pengarna fara iväg.
Hade tänkt fara förbi hos mamma också :) Ska lämna av marsvinet där, mitt intresse har svalnat.. Så lillebror Anton, som älskar marsvinet, så få honom av mig :) Får sedan hoppas på att vi hittar en liten marsvinsbebis av pojkkön som kan flytta in i buren, eftersom marsvin egentligen inte ska vara ensamma :)

Ska väl ta och göra lite nytta innan jag försöker få igång Fredrik så vi kan åka iväg :)


Kommentarer
Postat av: Jessica

inte är då marsvinet ensamt.. hahah.. det är väl alltid någon som har han i famnen, just nu sitter jag med han som en papegoja :)

och nu bajsa han... ;)

2012-04-29 @ 10:47:00

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0