Trött..

Suttit och tagit bort gamla logginlägg på facebook. Tog några timmar innan jag var klar.. Under tiden som jag höll på och ta bort inläggen så läste jag dem, och insåg att jag förändrats väldigt mycket. Bara sättet jag skrev på i början när jag skaffade facebook får mig att må illa. Fyfan vilken barnrumpa, och ändå är det bara 2 år sedan.
Insåg också hur mycket jag slutat göra. Jag läser i princip aldrig. Kommer inte ihåg när jag öppnade en bok senast.. I somras? I början på sommaren typ?
Jag brukade baka väldigt ofta, nu har jag inte bakat på länge. Brukade göra äppelpaj, kladdkaka osv flera gånger i månaden.
Vi brukade göra middag flera gånger i veckan, nu får man vara glad om man orkar laga mat en gång under helgen.
Har ingen inspiration längre till att göra det jag tycker om, dvs läsa och baka. Hoppas att jag snart hittar tillbaka till den delen av mig själv, för jag saknar det.. Förstår inte vart min inspiration försvunnit :(

Sängen. Väldigt trött.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0