Måndag

Idag har jag i princip bara suttit här hemma och möglat, inte fått något vettigt gjort.. som vanligt..
Har åtminståne skrivit en liten lista på vad jag ska göra imorgon.
Så aa. Imorgon ska jag ta tummen ur röven och fara in till Kalix och se om jag lyckas få komma in och prata om utbildningsalternativ.
Finns massa intressanta yrken, men hur ska jag kunna veta om det är rätt för mig?! Så jävla svårt alltså..
Nå, lika bra att fara dit och bolla lite idéer. Då kanske jag kommer någonstans med mina tankar och funderingar. Man måste ju börja någonstans.
Kanske tar en sväng förbi arbetsförmedlingen när jag ändå är i Kalix, nog för att jag dit på onsdag, men handledaren mailade mig och ville att jag skulle komma in i veckan? Till kundtjänstmottagningen? Fattar ingenting.
Men men.. Ska se ett sista avsnitt av Greys anatomy innan jag går ut med mina pojkar för en nattkiss och sedan hoppar i sängen :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0