Torsdag

Fan, tror jag håller på att bli sjuk igen. Halsen känns som sandpapper, och har gjort det hela dagen..
Var ju sjuk nyss!!!

Var uppe försent igen, så sov till 12.30.. Hoppade nästan direkt in i bilen för att åka till Happis och hämta upp Jessica och Anton som ska vara här i några dagar.

Annars inte hänt så mycket idag, har inte orkat göra något speciellt då jag blir mer och mer hängig pga denna förbannade hals.. 
Hämtade ut mitt paket med pussel idag iallafall.. Blev inte så mycket gjort, pusslet är lite för svårt ;) hehe. 

Fick höra en tråkig sak idag, som gjorde mig väldigt arg! 
Det finns verkligen fega kräk! Om något man tycker är fel, kan man inte då ta och säga det till personen istället?! Är det så jävla svårt? 
Om det nu är svårt att säga det face2face, eller säga det på telefon, då kan man ju SMS:a eller maila eller vad fan som helst!
Att dessutom vara anonym. Fyfan vad fegt! Man ska stå för det man gör, det tycker jag!
Vad anonym har emot dessa personer skulle jag verkligen vela veta! Personligen tycker jag att dessa människor ifråga är hur snälla och gulliga som helst, och förtjänar inte alls detta.
Usch jag blir så arg..

Nej, nu ska jag ta och varva ner här i sängen innan det är dags att sova.. Blev att ta in datorn på sovrummet nu när ungarna ligger och sover på soffan. Erbjöd dem sängen, men dem envisades med att dem skulle sova på soffan ;p haha.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0