Funderingar

Dessa tankar och funderingar som man har.
Just nu handlar tankarna om vad som kommer att hända efter studenten. Kommer jag att få ett jobb? Ska jag börja plugga?
Har fått ett jobberbjudande, under sommaren då. Tackat ja, om jag får så pass många schemalagda dagar så jag klarar mig ekonomiskt. Kan ju inte hålla på och leva på Fredriks pengar, vill kunna betala mina räkningar och maten, och bensin såklart. Nä, leva på Fredriks pengar är något som jag verkligen inte vill göra! usch och fy! Har inte samvete till det!

Finns några mer ställen som jag skulle kunna söka till. Men jag får se hur det blir..

Nä, nu ska jag se på Sveriges värsta bilförare.. Försöka få ur dessa tanka ur huvudet så jag kan sova i natt.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0