Söndag

Förstod att jag skulle bli sjukare igen av att jobba innan jag är frisk..
Känns som att jag är tillbaka på ruta ett igen med min förkylning. Halsen är konstig, måste överdosera nässpray igen osv osv.. Fredrik verkar ha varit vaken ganska länge, för det är varmt i huset. Men även om det är varmt i huset så fryser jag. Har legat under ett täcke på soffan hela natten, halva natten har jag tryckt mig mot Fredrik, men ändå är jag inte varm..
Får nog ta mig en kopp té..
När jag vaknade var inte Fredrik kvar i soffan, han har lagt sig i sängen.. Antar att jag snarkat som en tok pga förkylningen och han inte kunde sova bredvid mig.. hehe.

Finns en hel del saker jag borde ta tag i idag, men om jag ska må så här piss så kommer jag inte att orka... Kommer nog ligga i soffan i princip hela dagen..


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0