Fredag

Blev ingen engelska lektion idag inte.. Läraren är sjukskriven, men vi skulle sitta och se en film. Icket, han som skulle ha med sig filmen hade inte med sig den :p Han hade inte läst mailet från läraren heller.. hehe. Och den andra var spårlöst försvunnen, så jag sket i de och for till gymmet med de andra som har idrott B osv :)
Orkade inte köra hårt på gymmet idag, känner mig småkrasslig och så har jag sovit dåligt inatt, både Felix och Lotus har gnällt för att de inte fått komma in i vardagsrummet, och så snurrar jag väldigt mycket i sömnen, och då är soffan inte det bästa stället att ta sin nattsömn på..

Nå väl.
Varit in till Kalix med Fredrik också. For på systemet en sväng för att köpa lite cider :) Sedan in på Willys och handla lite fast föda också.
Väntar nu på att Fredrik ska komma hem, han åkte till Sangis för att hämta skräpmat. Hade ingenting tinat och orkar inte vänta hur länge som helst på maten. Nå, ibland kan man ju få unna sig skäpmat, är ju faktiskt ett tag sedan vi åt sådant :) Vi har börjat skära ner på skräpet, om man säger så ;)

Nu hörde jag bilen. Nom nom MAAAAT!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0