Onsdag

Testade plugga, gick väl sisdådär. Läste igenom kapitlet en gång till, förstod lite bättre vad jag läste, men fattar fortfarande inte hur jag ska svara på frågorna. haha.
Tog en paus och hängde tvätt och satte igång en ny.
Läste lite till i den där dumma boken.
En konstig doft brände till i näsan då och då.. Bestämde mig då för att ta en paus med allt och städa sovrummet ordentligt. Var ett tag sedan sovrummet fick sig en genomgång. Men nu är det dammtorkat, skurat, bytt sängkläder osv där inne :)
Skönt, ett problem mindre i min värld! Och ska bli sååå mysigt att få lägga sig i rena sängkläder! Underbart! :D Bara gubbskrället som saknas!

Har nu potatisburgare i ugnen, de borde vara klara vilken sekund som helst.
Ska ta och äta min väldigt fina middag, och sedan ska jag försöka mig på lite mer plugg. Tror att jag ska kunna göra litegrann iallafall på andra uppgiften. Bättre med lite än ingenting, försöker jag intala mig själv.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0