Tankar..

Idag har det inte blivit mycket gjort. Vi hade tänkt sova länge, men blev väckta av någon som kom och knackade på, vet ej vem det var, och ides då fan inte stiga upp eftersom jag bara hade trosor på mig ;D haha. Var ingen idé att somna om, så steg upp och gick ut med hundarna. Inte långt efter det kom Fredriks morfar förbi en sväng.
Varit värsta rushen här på morgonen känns det som..
Var på banken och lämnade in min check, alltså sjukt, fått tillbaka liiiite pengar på skatten, och ändå hade jag restskatt?! Kanske betalade in för mycket förra månaden? Skitsamma. Blev några hundra rikare, då klarar jag mig bättre tills lönen trillar in på kontot.
Har inte mått så bra idag, så gulliga Fredrik gjorde middag, tacos! Var verkligen gott! Vet dock inte vad som är fel på mig, brukar alltid äta typ 2½ tacobröd, men nu fick jag i mig en.. EN! Tog en andra, men den fick jag någon enstaka tugga ifrån och sen ville jag bara spy för att jag var så mätt..

Tror min kropp håller på att säga upp sig. Är bara en massa tjaffs. Kroppen vill inte alls göra som jag vill.
Borde nog egentligen uppsöka läkare, men kommer väl inte bli tagen på allvar så jag skiter i det. Något är fel, det känner jag på mig, för såhär ska det inte vara.

Nej. Ska lägga mig ner och tycka synd om mig själv en stund.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0