sent.

Blev inte att lägga sig tidigt iallfall. Typiskt mig.
Fastnade på olika forum och läste om olika yrken, och sett lite Cold Feet mellan varven.
Fredrik ringde nyss och de blev som vanligt prat om min jobb-ångest. Fyfan vad jag vill ha ett jobb.. Inte bara för pengarnas skull, men jag kommer att klättra på väggarna om jag ska sitta hemma hela dagarna hur länge som helst. Är inte bra på att hålla kontakt och träffa andra på fritiden, så då är skola/jobb bra för min del.

Kom nu att tänka på lönen, ska ta och kolla hur de ser ut på pengafronten efter jag skrivit detta inlägg. Blir verkligen att snåla på alla pengar nu när lönen kommer. Inte äta ute, i princip leva på nudlar, blodpudding och havregrynsgröt de dagar Fredrik är borta. Inga onödiga köp.
Det som gjort mig lite frustrerad är mina tuttar, behöver köpa någon ny bh IGEN. Denna gång behöver jag inte någon större storlek, utan mindre. Herregud. Märkt nu under sommaren hur mina bh:n börja bli på tok för stora.. Visst, nog kan jag ha dem, men de är för stora, ser hemskt ut under kläderna när man har dem.. Sjukt hur brösten krympt under sommaren. Gjorde mig faktiskt lite deprimerad. Så mm, bh:n måste jag köpa när lönen kommer, men that's it.

Nej, ska nu gå in på internetbanken och titta hur det står till där. Ska sedan fortsätta kolla runt lite på olika utbildningar osv. Någonstans måste jag ju börja..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0