Duktiga jag.

Nu har jag fått tummen ur det berömda hålet!
Gick igenom alla jobbcoacher en gång till, bestämde mig för vem jag tyckte lät bäst och så mailade jag min handläggare.
Pjuh, då var det gjort! Skönt.
Nu har jag gjort vad jag kunnat för idag.
Såg nyss när jag gick igenom reklamen att jag fått ett brev från arbetsförmedlingen. Ska dit på tisdag för information om olika utbildningar.
Att sitta vid skolbänken igen känns faktiskt lockande. Javisst, nog skulle jag såklart vela ha ett arbete, men man måste ju börja någonstans.
Fanns en del intressanta utbildningar i brevet. Så ska ge det en chans när jag är där :)

Måste försöka lugna ner mig lite.. Jag har ju faktiskt inte varit arbetslös så länge, 2 veckor? Och har redan världens ångest.
Jag borde ändå vara glad över att jag kommer att ha tak över huvudet och mat att äta även om jag inte får in ett öre. Samtidigt får jag ju fundera på vad jag vill göra med mitt liv.
Önskar ändå att jag vore lite mer som Fredrik - arbetsnarkoman ;p hehe. Han älskar verkligen att jobba. Min gubbe har verkligen tur, som fått ett jobb som han verkligen tycker om, får betalt för sin hobby liksom! Häftigt, tycker jag :)

Åh! På tal om Fredrik!
Min lilla mekaniker borde ha slutat jobbet nu och vara påväg hem nu! :D Beror på om dem valt att stanna och jobba någon timme extra eller inte, time will tell :)
Får se när han ringer, han brukar ringa när dem är i Överkalix :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0