Torsdag

Vad har hänt idag då?
Inte så värst mycket.
Somnade först halv fem, vaknade vid tjugo i sju av att hundarna skällde. Bil på gården, som visade sig vara Fredrik, som sedan åkte iväg igen.
Vaknade igen vid halv tio (?) när Fredrik kom hem igen, så inte många timmars sömn för min del..
Åkte iväg till Kalix med Gabbi, underhöll Elias medans hon gjorde lite ärenden :) Lunchade på Kina och strosade omkring lite :)

Annars har jag målat klart den delen av taket som jag hållt på med. Även målat ena väggen ett varv. Hinner med ett varv till innan jag ska i säng ;)
Vill ha klart köket nu, är så less på denna röra! Nå, efter helgen så är det inte så fruktansvärt mycket kvar.

Vet inte vad jag ska hitta på nu.. Borde städa, men orkar inte..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0