Jag vill! Jag vill!

Åh det är så mycket jag vill just nu!
Jag vill tatuera mig igen.. Men ekonomin tillåter inte en tatuering just nu. Sparade ju i lite över ett år för att ha råd med min "mommo" tatuering.. Så det blir något som får läggas på hyllan i några år tror jag.

Jag vill börja jobba NU så jag får tjäna pengar, så att jag kan börja köpa delar till min merca. Saknar verkligen den bilen, riktigt värker i mig av längtan efter att köra den! Men i sommar, så jävlar kommer hälften av min lön gå på den bilen! Förhoppningsvis får Fredrik tummen ur det berömda hålet då också och hjälper mig att fixa det som behövs! :) hihi. Hade kunnat göra det själv, om jag hade vetat vad som ska göras och hur man gör det :p Har ju inte direkt den kunskapen för tillfället. Men Fredrik ska lära mig! :)

Jag vill köra omkring i min älskade Mercedes och dunka musik.
Men näe, det går ju inte. Får köra runt i en liten, tungstyrd Golf utan basar. (förbannade Robin som tog "mina" basar!!! höhö). Golfen är bara rolig att köra när man leker rallyförare. HAHA.

Jag vill gå ner i vikt! Gick upp 5kg under julen och fläsket sitter fortfarande kvar! Magen har börjat bli större och detsamma gälle min dubbelhaka. Som synd är så går jag ju inte ner i vikt på de ställena jag vill när jag promenerar/tränar osv, är alltid benen och röven som försvinner, och de är redan smala nog. usch för spagettiben.
Skulle egentligen kunna behålla denna vikt, men då kan fläsket på magen sätta sig på benen och röven istället.
Vill liksom kunna hitta ett par jeans utan att behöva prova 178 byxor innan jag hittar ett par som passar "någorlunda bra".. 

Jag vill ha klart hundgården så Lotus får vara ute mer. Hundkojan har stått där tom länge nog nu. Att man alltid ska vara så seg med vissa saker. Hundkojan har stått där två somrar, är ju inte så svårt att få dig gallret till hagen.

Jag vill.... Jag vill.... Jag vill... Nu vill jag så mycket så att jag snart inte vet vad jag vill nå mera.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0