Yes..

Sitter i soffan och tar det lugnt, eller försöker i alla fall.. Inte det lättaste när jag försöker förstå mig på hur de ligger till med mina betyg, och hur jag ska lyckas på ihop de poäng som behövs, hur jag ska kunna få godkänt i Naturhänsyn när jag inte fattar något..
Ja, tankarna om skolan snurrar runt i 160...

Valpkursen gick bra idag, var mest snack, vi skulle köra någon "lära känna övning" typ, så vi fick veta lite mer om varandra.. Pratade om olika belöningssätt, sedan fick vi gå ut och testa på att köra lek som ett belöningssätt. DET tyckte Lotus var roligt! :) Behövde inte ens ha han kopplad när det var min tur att göra övningen, han höll sig till mig! :)
Annars var Lotus skällig, men inte så konstigt, han är allmänt skällig, och nu var det extremt mycket hundar jämfört med han är van vid. Han ville gå och nosa på de andra hundarna, men när dem nosade på han så blev han.. svårt att förklara hur han blev, men morrandet kom fram och lite tänder.
Inget jag oroar mig för, Lotus är snäll, han är bara en sådan som inte vill att andra ska komma för nära utan hans tillåtelse.
Kommer säkert gå bättre nästa gång :) När han känner igen de andra vovvarna och stället, nu var ju allting nytt :)

Nej, nu ska jag börja ta och klappa igen butiken och lägga mig och läsa i sängen :)
Tagga idrott imorgon! Nu ska jag bannemej skärpa mig och vara delaktig i idrotten! :)
Och en sak till, det märks att Lotus varit med om mycket idag, för han ligger nu helt trött på golvet och sover :) Sötprinsen min! <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0