Onsdag

Idag bestämde jag mig för att sluta tidigare ;p höhö.. Men vi hade ingen lärare idag, så vi fick uppgifter att göra. De frågorna i boken som vi skulle göra, de gjorde jag klart på skolan. Resten behöver jag datorn till, så jag bestämde mig för att åka hem och göra dem :)

Har idag även hunnit prata med rektorn om mitt IV-val, har valt engelska B, hoppas det blir fler i gruppen så att jag kan börja med de :) Annars måste jag ta spec-idrott, vilket inte är lika lockande..
Har även pratat med projektgubben, vad man nu ska kalla honom :p hehe. Fick min idéskiss godkänd, så nu måste jag fundera på vilken lärare jag vill ha som handledare.. För tillfället står det mellan två stycken, men jag är fortfarande osäker.. Ska försöka bestämma mig till imorgon :)

Ska alldeles strax sätta igång med uppgifterna jag har kvar att göra. Sedan blir det att kolla vilka räkningar som behöver betalas. Usch för räkningar!
Ikväll är det valpkurs igen, fasiken vad roligt! Det jag ser mest fram emot är inkallningen! :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0