Lördag

Tjolahopp!

Vaknat halv tio idag! Tjohoo.
Tog emot lite när jag skulle stiga upp så att hundarna fick gå ut, ögonlocken ville inte alls göra som jag ville. Konstigt egentligen då jag la mig i sängen igår vid 22 tiden..

Händer idag då?
Vette fanken, tvättar lite smått, så snart är toan tvättfri :) Blir väl annars att diska och ta de lugnt, träna lite kontakt med Lotus :) Ska försöka få ut Fredrik sen och hjälpa mig med inkallningen innan det blir mörkt ute :) Sen får man väl se vad som händer och fötter! :)
kom på att jag skulle behöva komma mig ut på en promenad! Har inte blivit någon i veckan..


En trött jag, gått i rask takt/joggat runt Rammelberget på idrotten, och före de så hade jag kört på gymmet.
Snacka om dålig kondis man har, alldeles röd i ansiktet.. Och svetten ska vi inte ens tala om..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0