Fredag

Ledig idag, ingen engelska för min del. Nästa vecka ska jag då se till att jag får några uppgifter i engelska, jag saknar engelskan och vill ha något att göra! Inte bara vara ledig hela tiden..

Valpkursen igår gick ganska bra, instruktören höll ett extra öga på Lotus för att se hur han betedde sig när de andra hundarna kom nära. Så nu har jag fått tips på hur jag kan träna bort hans rädsla och osäkerhet :) Bestämde mig även igår för att jag ska börja åka till BK två dagar extra i veckan, då de har öppna träningar och träna Lotus på att bara sitta och se de andra hundarna :)

Hann inte göra middagen igår, men när jag kom hem så stod köttfärssoppan på bordet ;) Vilken snäll gubbe jag har :) Han kan ju laga mat, bara han vill :D

Idag då?
Ja, eftersom jag inte har något att göra idag, så ska jag jobba lite med mitt projekt.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0