Söndag

Enligt klockan är det måndag, men vi kör på söndag nudå!

Inte hänt mycket idag, vaknat vid 13 tiden?
Städade toaletten och satte på tvätt.
Åt varma mackor som Fredrik gjort. Mums!
Somnade på soffan och vaknade... Ja jag kommer inte ihåg vilken tid. 18.30-19 tiden?
Fortsatte mitt städande, stod på knä och skrubbade toagolvet, satte på en tvätt till.. Plockade i hallen lite, dammsög och skurade hela huset. Dammtorkat vardagsrummet osv osv.
Nu börjar de se ut som ett hem igen!
Fredrik hjälpte till, han diskade, plockade bort soptippen som var på köksbordet, flyttade köksstolarna åt mig när jag kom som en orkan med snabeldraken (dammsugaren). och jaa.. ja de var väl de ;p

Nyss käkat hamburgare. Fick sådant jävla sug efter något gott. Ville egentligen ha något sött, vad vette fanken. Men det fick bli hamburgare!
Hej hallå lingonvecka! Du är inte välkommen på onsdag, men nog fan kommer du i alla fall.. *Morr*

Nej, nu ska jag gå och lägga mig i sängen och mysa med 4:e boken av True blood! Åh vad jag vill grina pga handligen i boken! haha.

På tal om grina, jag vill verkligen grina bara för att jag har en så snäll pojkvän! Speciellt nu när man hört hur fruktansvärda vissa kan vara. Nog för att jag redan visste, men inte sådär jävla störd i huvudet! Psyket nästa för din del, tycker jag!
Fredrik är då den snällaste killen jag vet :) Hoff vilken tur jag haft som fått vara med honom i två år nu! Vissa gånger har jag fått panik känsla. Typ, fan, jag är 19 år.. Har jag verkligen hittat den rätta i så här ung ålder?! Är han den rätta?! Ska jag verkligen leva med honom resten av mitt liv?!
Men då behöver bara Fredrik bjuda på en pizza på Buffoné så har jag glömt de tankarna ;) höhö. Nä, skämt åsido! Man tar en dag i taget :) Sen ser man vart det tar en :) Men än så länge så går detta finfint ju! :)

Oj, sängen var de ja! Och True Blood! Sookie, here I come!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0