Onsdag

Inte blivit någon uppdatering här idag.
Varit på skolan, haft religion typ. Slutade till lunch, så jag fick sitta i 2½ timme och vänta på samtalet med klassföreståndaren. Gick väl inte sådär jätte bra, eller ja, de beror på hur man ser det.
Väl hemma började jag elda, åt rester från igår och sedan suttit och skrivit livsåskådningsuppsatsen som vi fick i uppgift idag. Blev precis klar med den, så ska bara vila huvudet lite så ska jag ta och skriva in den på datorn och skicka till läraren.  Känns lite läskigt, öppnade mig ganska mycket i uppsatsen..

När jag skickat in uppsatsen ska jag ge hundarna mat och sedan lägger jag mig nog och sover. Är äckligt trött igen och måste verkligen komma i tid till skolan imorgon, för missar jag denna utedag kan jag verkligen glömma betyget i Naturhänsyn.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0